Office 365 Management and Reporting

Komplet Office 365 rapporteringsløsning

Microsoft Office 365 er rygraden i samarbejde og kommunikation for mange sky-baserede virksomheder. Så it-teams har brug for præcise og omfattende data om alle dens aspekter. Men Office 365's indbyggede rapporter er grundlæggende og sjældent giver reel indsigt i, hvordan Exchange Online, Azure Active Directory og andre komponenter i Office 365 bliver brugt.

O365 Manager Plus er en omfattende webbaserede rapporteringsløsning til Office 365. Den konsoliderer data fra Exchange Online, Azure AD, OneDrive for Business, Skype for Business, og andre Office 365-komponenter til detaljerede rapporter for at give dig fuldstændig synlighed af dit Office 365 miljø.


Vigtigste Office 365-rapporter

Exchange Online-rapporter

Hjælper dig med at overvåge ændringer i postkasser, analysere mailtrafik, sammenligne postkassestørrelse versus tildelt kvote, se OWA logon-detaljer, identificere inaktive postkasser, og bevare kontrollen over adgang til postkassen af ikke-ejer.

Azure Active Directory-rapporter

Få en komplet oversigt over sikkerhedsgrupper, distributionslister, brugere, kontakter og licenser i dit Azure-miljø.

Skype for Buisiness-rapporter

Se, hvordan dine medarbejdere bruger Skype for Business med detaljer om klientenheder, peer-to-peer-sessioner, konferencer og meget mere.

Administratoraktivitet-rapporter

Hold styr på aktiviteter, der udføres af Exchange, SharePoint og Azure administratorer med oplysninger om, hvem der udførte hvilken handling og hvornår.

OneDrive for Business-rapporter

Hold styr på brugerens aktiviteter i filer i OneDrive for Business ved at samle oplysninger i realtid om overførsler, downloads, adgang, ændringer og meget mere.

Stærke tilpasningsfunktioner

 

Deleger Office 365 rapportering

Uddeleger sikkert Office 365 rapporteringsopgaver til at hjælpe teknikere og it-medarbejdere uden at give dem fuld adgang til Office 365 administration.

 

Tilpas, eksporter og planlæg

Du kan tilpasse dine rapporter med indbyggede filtre og eksportere dem i forskellige formater eller planlægge dem til at blive leveret til din indbakke.

 

Integrerbare rapporter og dashboard

Integrer individuelle rapporter eller hele dashboard i en anden webside eller Wiki til nemt at dele information på tværs af teams.

The one-stop solution to Active Directory Management and Reporting