I dag leder organisationer efter en MSP,
der kan hjælpe dem med:

At forbedre sikkerhed

Proaktiv tilgang til IT-problemer

Give bedre oppetid

Håndtere IT-fjernkontor

Minimere risici

Håndtere overholdelse

ManageEngine kan hjælpe MSP'er med at imødekomme
deres kunders krav uden besvær.

Vores løsninger kan hjælpe MSP'er med at fokusere på:

Effektivitet

Sørge for, at hver kundes virksomhed fungerer gnidningsfrit 24x7, udføre rutinemæssige hardwarevedligeholdelsesopgaver for at undgå nedetid og udfald, og give kontinuerlig helpdesk og ekstern IT-support.

Responsivitet

Sikre servicekontinuitet og forbliv meget lydhør, når det er nødvendigt ved hurtigt at imødekomme IT-ændringer og undgå nedetid. Levere den nødvendige mængde tjenester og support efter behov, og håndtere eventuelle IT-problemer, der opstår på vejen.

Sikkerhed

Overvåg servere og websteder konstant for at undgå sikkerhedsbrud. Automatiser sikkerhedsrettelser og softwareopdateringer, og advar straks kunden, når du bemærker en anomali. Bevar virksomhedens kontinuitet, undgå enhver form for datatab, og fokuser på datasikkerhedskopiering og katastrofegendannelse.

Overholdelse af regler

Underret kunder om udløbsdatoen for deres softwarelicenser, hold kunders betalingsoplysninger sikre, og sørg for, at kunders sikkerhedspraksis er i overensstemmelse med gældende love og regler.

Fjernstyring

Sikre og administrer dine kunders IT-infrastruktur effektivt fra ethvert sted, når som helst, og muliggør fjernarbejde for deres fordelte arbejdsstyrker.

Administrer effektivt dine kunders IT-infrastrukturer med:

  •  Arkitektur med flere lejere (multi-tenancy).
  •  Multikanalunderstøttelse.
  •  Fuld indsigt i kundenetværks status.
  •  Skræddersyede kundedashboards.
  •  Tidsregistrering og forenklet SLA-styring.
  •  Øjeblikkelig, pålidelig avanceret fjernstyring.
  •  Netværksovervågning døgnet rundt.
  •  Kritisk databeskyttelse af følsomme oplysninger.
  •  Forenklet fakturering af tjenester.
  •  Mulighed for at tilpasse og udskifte varemærke.

IT-styringsløsninger til MSP'er

  • Fjernovervågning og styring

  • Samlet slutpunktsadministration

  • Servicestyring til virksomheder

  • IT-driftsledelse

  • Integreret identitets- og adgangsstyring

RMM Central

Lokalt

Samlet netværksovervågning og slutpunktsadministration for MSP'er

Administrer og overvåg effektivt hver kundes IT-netværk. Se, administrer, overvåg og beskyt kunders netværksenheder med minimale ressourcer og maksimalt investeringsafkast.

  • Få slutpunkt-til-slutpunkts-indsigt i kunders netværk
  • Sikre 360-graders styring og sikkerhed
  • Registrer og implementer manglende patches proaktivt
  • Spor al hardware og software i dit netværk direkte
  • Fjernstyr og fejlfind enheder
  • Modtag advarsler i realtid og administrer fejl i kundenetværk
Learn more
RMM Central MSP

Endpoint Central MSP

Lokalt

Samlet slutpunktsadministration og sikkerhed

Håndter dine kunders desktops, servere, bærbare computere og mobile enheder centralt, uanset organisationens størrelse.

  • Understøt og administrer alle større OS-varianter på tværs af slutpunkter
  • Automatiser patch-implementering og softwaredistribution
  • Integrer med helpdesk-værktøjer for at opfylde dine SLA'er hurtigere
  • Spor detaljerede anlægsdata for hardware og software
  • Fjernstyr og fejlfind enheder
  • Opret basislinjer for at administrere alle typer kundemiljøer
  • Implementer sikkerhedskonfigurationer til alle netværksslutpunkter
  • Generer tilpassede rapporter og individuelle kundefakturaer
Learn more
Endpoint Central MSP
Mobile Device Manager Plus MSP

Mobile Device Manager Plus MSP

Lokalt

Omfattende administration af mobilenheder

Administrer alle aspekter ved dine kunders IT-medarbejderes brug af mobile enheder, fra tilmelding af nye enheder til sletning af alle virksomhedsoplysninger, når en medarbejder forlader organisationen.

  • Drag fordel af en samlet konsol med kundesegmentering
  • Administrer Windows-, iOS-, Linux-, Android- og Chrome OS-enheder
  • Håndhæv sikkerhedspolitikker for at sikre data i hvile, i brug og under transport
  • Administrer apps og OS-opdateringer uden brugerindblanding
  • Lås enheder ned for at køre en enkelt app eller et bestemt sæt apps
  • Del, se og gem sikkert virksomhedens ressourcer på mobile enheder
  • Se eller fjernstyr enheder for at fejlfinde problemer
  • Spor enheders placeringer, og udfør fjernkommandoer på ikke-kompatible enheder
Learn more
ServiceDesk Plus MSP

ServiceDesk Plus MSP

Lokalt

Komplet servicestyring til virksomheder

Implementer en omfattende helpdesk eller servicedesk med indbygget kontoadministration, aktivstyring, fjernbetjening og avanceret rapportering. Tilbyd tjenester og support til flere kunder med centraliseret kontrol takket være løsningens robuste dataadskillelse.

  • Fejlfind effektivt hændelser på hver konto
  • Fjernadministrer kundearbejdsstationer
  • Implementér ændringer i et kontrolleret, struktureret miljø
  • Administrer indkøb og kontrakter centralt
  • Overvåg virksomhedens sundhed ved hjælp af et samlet MSP-dashboard
  • Koordiner feltpersonale og tildel dem kundeplaceringer
Learn more

OpManager MSP

Lokalt

Overvågning af netværksydeevne

Overvåg proaktivt ydeevne, sundhed og tilgængelighed i kunders netværk med løsningens standardsupport til enheder fra flere leverandører og dens kompatibilitet med moderne netværksteknologier. Administrer flere kunder og imødekom deres forskellige behov med tilpasninger og automatiseringer.

  • Forbedr netværksydelse og tilgængelighedsovervågning
  • Få omfattende service og VM-sundhedsovervågning
  • Gør fejlhåndtering idiotsikker
  • Generer indsigtsfulde rapporter om netværkets ydeevne og sundhed
  • Drag fordel af dashboards og widgets, der kan tilpasses
  • Få vigtige multilejersupportoplysninger
  • Implementer vigtig rollebaseret brugeradministration
Learn more
OpManager MSP

PAM360

Lokalt

Komplet privilegeret adgangssikkerhed for virksomheder

Forsvar mod misbrug af privilegeret adgang med vores løsnings stærke adgangsstyring og kontekstuelle integrationer med forskellige IT-tjenester. Administrer privilegeret adgang centralt for dine kunder gennem en fuldautomatisk, politikdrevet tilgang, mens du opnår fuldstændig dataadskillelse.

  • Privilegeret kontoadministration
  • Sikker levering af fjernadgang
  • Just-in-time rettighedseskalering
  • Administration af SSH-nøgler og SSL/TLS-certifikater
  • Beskyttet sessionsadministration
  • DevOps og cloud-sikkerhed
  • Privilegeret brugeradfærdsanalyse
  • Omfattende revision og rapportering
Learn more
PAM360
Password Manager Pro

Password Manager Pro

Lokalt

Privilegeret adgangskodestyring

Beskyt dine kunders beskyttede konti, kontroller og overvåg fortrolig adgang til kundenetværk, og implementer streng sikkerhedspraksis.

  • Opbevar kundeadgangskoder sikkert
  • Del selektivt adgangskoder mellem MSP-administratorer og -kunder
  • Start direkte forbindelser til kundenetværk
  • Nulstil adgangskoder automatisk
  • Implementer samtidige kontroller
  • Få synlighed over adgang til adgangskoder
  • Generer omfattende revisioner og rapporter
Learn more

Udtalelser fra vores kunder.

ManageEngine sørger for, at vores kunder bliver opdateret på tre-niveau (telefon, web og e-mail), giver fremragende SLA-muligheder baseret på kunder, sørger for at vores tekniske personale øjeblikkeligt opdateres om alle anmodninger, men frem for alt giver en brugervenlig rapporteringsfacilitet, der kan planlægges, hvilket giver mig tid til at koncentrere mig om andre forretningskrav.

Jason Roberts

Teknisk leder, TCNS

Jeg vil klart anbefale ManageEngine! Enhver, der leder efter en IT-løsning, der giver dig mulighed for at gennemgå problemer og diagnosticere problemer med kunder – sammen med noget, der ikke dræber budgettet: Jeg ville anbefale ManageEngine til enhver tid.

Jeff Garibay

Grundlægger, Quick to Impress

ManageEngine ServiceDesk Plus MSP hjælper os med at administrere vores kunders krav 24 timer i døgnet på måder, som ingen anden helpdesk-software er lykkedes med at opnå, uden at skulle investere et sekscifret beløb!

Stephen Rowney

Administrerende direktør, Infinet

Vi bruger ManageEngine til at overvåge vores servere, og jeg indrømmer, det giver os stor indsigt i, hvordan brugerne opfatter systemets ydeevne i stedet for, hvad serveren tror, ydeevnen er. Brugere er ikke bekymrede over CPU, hukommelse eller I/O – de er interesserede i responstider og tilgængelighed. Jeg har ikke set andet, der giver os den mængde overvågningspunkter, vi har brug for. Fortsæt det gode arbejde.

Rick Pearson

Direktør, The Ripe Group

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Tal med vores eksperter.

Begynd at administrere IT med ManageEngine.
Ønsker du at tale med os? Vi sætter dig i forbindelse med en ekspert.

Navn* Indtast venligst dit navn
Arbejds-e-mail*
telefonnummer* Indtast dit telefonnummer
Organisation
Land*
Foretrukken dato for opkald# Please select the date
Foretrukken tid til tilbagekald# Vælg venligst tidspunktet

#Afhængig af vores løsningseksperts tilgængelighed.

Angiv venligst dine IT-krav* Angiv venligst dine IT-krav
Indtast venligst koden givet i billedet nedenfor.

Ved at klikke på 'Send' accepterer du behandling af personoplysninger i henhold til Databeskyttelsespolitikken.

X