Help Desk Management

Løsninger til administration af din IT helpdesk, kunde support og IT aktivers livscyklus

ServiceDesk Plus

ITIL-helpdesk

ServiceDesk Plus

  • Web-baseret IT helpdesk software med integreret administration af aktiver og projekter bygget på en ITIL struktur
  • Benyttes af mere end 120.000 virksomheder
  • Fås på 29 forskellige sprog
  • Registreret i Gartner Magic Quadrant for ITSSM Tools 2015
ServiceDesk Plus MSP

Fuldstændig helpdesk til administrerede service udbydere

ServiceDesk Plus MSP

  • Web-baseret, ITIL-ready IT helpdesk software med integreret asset management, der er specialbygget til MSPs
  • Fakturér hver klient effektivt og præcist
  • Rebrand hver konto separat
SupportCenter Plus

Kunde support og helpdesk administration

SupportCenter Plus

  • Web-baseret kunde support software
  • Administrér kunde tickets, konti og kontaktinformationer
  • Spor og administrér kunde e-mails som problem tickets med et effektivt e-mail administrationssystem
  • Administrér flere servicekontrakter og relaterede supportplaner til servicering af kunder til tiden og fakturering i overensstemmelse hermed
AssetExplorer

Administration af aktivers livscyklus

AssetExplorer

  • Opdag og overvåg alle dine IT aktiver (hardware og software) fra et sted
  • Tag informerede beslutninger om planlægning og indkøb
  • Kend den samlede cost of ownership på et aktiv
  • Vær sikker på at der er software licens compliance
  • Administrér hele et IT aktivs livscyklus
  • Maksimér fordelene for aktiverne